اعلام امادگی معاونت شهرداری مشهد برای مشارکت در برگزاری همایش بین المللی گردشگری

اشتراک گذاری

 معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد برای ارائه هرگونه همکاری و مشارکت در برگزاری همایش بین المللی علمی_راهبردی گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش­ها و چشم­اندازها اعلام امادگی کرد.

به گزارش ستاد خبری پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی به نقل از دبیرخانه این همایش، مهدی برادران با حضور در سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی در نشست مشترک با ریاست، دبیران و دست اندرکاران این همایش، بهبود ارتقا دیدگاه ملی در زمینه موقعیت شهر مشهد در حوزه گردشگری از طریق این همایش را خواستار شد.

وی با بیان اینکه بهبود تفکرهای موجود در حوزه گردشگری مذهبی شهر مشهد نیازمند توجه ویژه و فراهم کردن زیرساختهای لازم گردشگری این شهر است؛ اظهار امیدواری کرد تا این همایش بین المللی گام موثری در این زمینه بردارد.

معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد وعده داد که شهرداری مشهد در قالب برگزاری کارگاههای آموزشی طراحی شده توسط مدیریت شهری در برگزاری این همایش همکاری کند.

برادران خواستار آن شد که تعبیر صحیح و مشترکی از سطح برگزاری همایش به صورت بین المللی، به معنی دریافت و ارایه مقالات خارجی و دعوت از متخصصان خارج از کشور و نیز معرفی جایگاه بین المللی شهر مشهد در مجامع علمی و بین المللی ارائه شود.

وی بر توجه به فرآیند و چارچوبهای تدوین سند جامع گردشگری در حوزه مدیریت شهری مشهد در همایش بین المللی علمی-راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران؛ چالشها و چشم اندازها، تأکید کرد.

همچنین در این نشست دکتر سیدعلی اکبر شمسیان، رئیس "همایش بین المللی علمی_راهبردی گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش­ها و چشم­اندازها" به معرفی اهداف اصلی همایش که شناسایی علمی چالش های توسعه گردشگری ایران و ارائه راهبردهای متناسب برای آن است، پرداخت.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی ضمن تاکید بر موقعیت بین المللی شهر مقدس مشهد در جهان اسلام، خواستار همکاری شهرداری و مدیریت شهری مشهد در تحقق این اهداف شد.  

 

 انتهای خبر

اخبار