توسعه یا سراب؟

اشتراک گذاری

دومین نشست از شب‌ِ آب خراسان با موضوع "توسعه یا سراب" در محل سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در مورخ 15 تیرماه 1392 برگزار می‌گردد.  

به گزارش خبرنگار پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی، در این نشست "فاطمه ظفرنژاد" نویسنده و فعال زیست‌محیطی به‌عنوان سخنران ابتدایی، در ارتباط با "حکمرانی خوب و بد در بخش آب" به ارائه مطالب خواهد پرداخت. سپس مهندس انوش نوری اسفندیاری دبیر "اندیشکده تدبیر آب ایران" به معرفی اهداف و فعالیت‌های این نهاد تازه‌ تأسیس خواهد پرداخت. اندیشکده تدبیر آب ایران اولین نهاد فعالِ بخش خصوصی در عرصه سیاست‌پژوهی در بخش آب کشور می‌باشد. پس از آن طی مراسمی از "مرضیه برومند" هنرمند و کارگردان  تلویزیون و سینما، برای ساخت سریال تلویزیونی "آب‌پریا" تقدیر خواهد شد.

در انتها نیز نشست وارد بحث و گفتگو پیرامون توسعه‌ استان و راه‌های برون‌رفت از بحران‌ آب ناشی از توسعه نامتوازن در استان خواهد شد. نتایج و اخبار نشست را می‌توانید از سایت مدیریت پایدار آب به نشانی www.iswm.ir   پیگیری نمایید.

شایان ذکر است دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی از برگزارکنندگان اصلی و پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی از حامیان این همایش هستند.

 

انتهای خبر

اخبار