امضای تفاهم‎نامه همکاری بین شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی

اشتراک گذاری

این تفاهم‌نامه به مدت یک سال به امضای مدیر روابط و بین‌الملل شهرداری مشهد و معاون پژوهشی – آموزشی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد رسیده است.

صبح امروز تفاهم‎نامه همکاری بین شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی مشهد به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و گردشگری بین مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل و پژوهشکده گردشگری منعقد شده است.

موضوع این تفاهم‌نامه در خصوص همکاری طرفین در زمینه‌های علمی و پژوهشی و استفاده از تجارب، تخصص و امکانات مشترک متقابل و تبادل اطلاعات و داده‌های مورد نظر در راستای ارتقای فعالیت‌های بین‌المللی شهرداری است.

در این تفاهم‌نامه پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد متعهد می‌شود نسبت به برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی علمی– کاربردی و کوتاه مدت بین‌المللی برای مدیران و کارشناسان شهرداری مشهد، انجام امور مطالعاتی – پژوهشی بین‌المللی و امکان‌سنجی مورد نیاز مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل، ارائه مشاوره در خصوص فعالیت‌های بین‌المللی شهرداری مشهد با محوریت شرکت در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی داخلی و خارجی، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای مقصد جهت شناساندن شهر مشهد و پیشنهاد بسته‌های سفرهای بین‌المللی با محوریت کسب تجربه اقدام کند.

همچنین مدیریت روابط عمومی و بین‌المللی شهرداری مشهد نیز به عنوان طرف دیگر تفاهم‌نامه متعهد می‌شود پروژه‌های تحقیقاتی پیشنهادی پژوهشکده را بررسی و آنها را به منظور اخذ تصمیم‌گیری و ابلاع مصوبات انجام امور مطالعاتی در اولویت قرار دهد؛ همچنین تامین منابع مورد نیاز پروژه‌ها و طرح‌های مورد توافق را تامین کند.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه به مدت یک سال به امضای مدیر روابط و بین‌الملل شهرداری مشهد و معاون پژوهشی – آموزشی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد رسیده است.

اخبار