سه شنبه# #،# #28# #شهریور# #1396

کتاب "مدیریت استراتژیک، مهمان نوازی و گردشگری" منتشر شد

اشتراک گذاری

کتاب "مدیریت استراتژیک، مهمان نوازی و گردشگری" به همت پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی منتشر شد.

این کتاب نوشته فوزی اکومنت، لونت آلتینای، پرکاش چاتهات و با ترجمه دکتر مژگان ثابت تیموری، عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری و مصطفی محمدی منتشر شده است.

این کتاب با رویکردی کل­ نگر به مدیریت استراتژیک و با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی میان محیط­های خارجی و داخلی، به ارتقای مهارت­های عملی و تحلیلی مدیریت، برای دانشجویان و کاربرد آن در مشاغل آینده ایشان کمک می‌کند. رویکرد کتاب بر اساس ساختار گام به گام بوده و درک دانشجویان را نسبت به مبانی مدیریت استراتژیک افزایش و دیدگاه­های شخصی­ ایشان را در مورد محیط­های پیچیده و نامطمئن کسب‌وکار پرورش‌می­دهد.


این نوشتار به عنوان کتابی کاربر­پسند، با ارایه تکنیک­های تحلیلی و قابلیت کاربرد آن­ها در مطالعات موردی بین­المللی و با اقتباس از مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک، تدوین شده‌است. نمونه های موردی ارائه شده، سبک مدیریتی خاص برندهای معروف دنیا را برای زیربخش‌های صنعت گردشگری از جمله، هتل‌ها، خطوط هوایی و رستوران‌ها مبنای مسئله قرارداده است.  

همچنین، بعد جهانی کسب‌وکار گردشگری و مهمان­نوازی در مرکز توجه بوده، اثرات بین­المللی­ سازی و موضوعات میان فرهنگی بر توسعه تصمیمات استراتژیک و اجرای آن­ها را مورد تأکید قرارداده است. 
 

این کتاب در ده فصل برای دانشجویان، رهبران ومدیران آینده‌ی صنعت گردشگری ومهمان نوازی نگارش شده است.

 

اخبار