دوشنبه# #،# #18# #اسفند# #1399

عضو پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی: تفرجگاه‌های طبیعی در مشهد از مدیریت چندگانه برخوردار است

اشتراک گذاری

عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، گفت: نشست تخصصی «مدیریت کالبدی ـ اجتماعی تفرجگاههای طبیعی کلان شهر مشهد» با هدف توسعه اهداف کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی، از سطح نظری به سطح عملیاتی ـ میدانی برگزار شد .

به گزارش پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر آرش قهرمان، افزود: در این نشست به طرح و بررسی مشکلات عینی و مسائل اجتماعی ـ کالبدی تفرجگاههای طبیعی شهر مشهد نظیر هفت حوض،کوه پارک ،پارک جنگلی طرق و بوستان خورشید پرداخته شد و در چهارچوب توسعه پایدار به تبیین الزامات سیاست گذاری و برنامه ریزی در فضاهای مذکور طرح شد .

دبیر این نشست اظهار کرد: در این نشست تخصصی مدیران شهری مرتبط با حوزه های فوق الذکر و صاحبنظران حوزه گردشگری به طرح و بحث الزامات سیاستگذاری برای توسعه کمی و کیفی تفرجگاههای طبیعی کلان شهر مشهد پرداختند.

شایان ذکر است این نشست تخصصی بخشی از دومین کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی است که از طرف انجمن علمی طبیعت گردی ایران و با حمایت معنوی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در پنج شنبه و جمعه 14 و 15 اسفند سال جاری برگزار شد .

اخبار