برگزاری کارگاه نظریه بازی ها

اشتراک گذاری

کارگاه نظریه بازی ها  (Game Theory) بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش ستاد پژوهشی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی این کارگاه به همت گروه اقتصاد پژوهشکده گردشگری طی 6 جلسه در روزهای 26 ، 28 بهمن و 1 اسفند در سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود.

مدرس کارگاه دکتر مهدی فیضی، عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه گوته فرانکفورت آلمان است.

نظریه بازی ها، مجموعه‌ای از ابزارهای تحلیلی برای فهم و مدل‌سازی رفتار افراد در موقعیت‌های استراتژیک است که امروزه به‌طوری فراگیر در علوم مختلف به ویژه علوم اقتصادی، علوم اداری، مدیریت، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، ریاضی، فنی و مهندسی،کشاورزی و زیست شناسی استفاده می‌گردد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه می توانند با واریز مبلغ 1.000.000 (یک میلیون) ریال به حساب شماره 403022640 بانک تجارت به نام جهاد دانشگاهی مشهد و تکمیل فرم ثبت نام از سایت پژوهشکده گردشگری به آدرس http://itor.ir و ارسال مدارک شامل فرم ثبت نام(از لینک پایین دانلود شود) و اسکن فیش واریزی به پست الکترونیک economics@jdm.ac.ir  حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه  20بهمن 1392 در این کارگاه ثبت نام کنند.

 

انتهای خبر

اخبار