کارگاه ارزیابی اقتصادی طرح ها

اشتراک گذاری

پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی کارگاهی با عنوان «ارزیابی اقتصادی طرح ها» برگزار می­کند.

به گزارش ستاد پژوهشی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی ارزیابی اقتصادی طرح ها به عنوان یکی از مهمترین تکنیک های  مقایسه،  تصمیم گیری،  انتخاب از میان مجموعه راهکارها بر اساس شرایط مطلوب اقتصادی تلقی می شود که باعث می گردد هر پروژه ای قبل از اجرا از نظر مالی و فنی مورد ارزیابی قرار گیرد.

سرفصل های این کارگاه مفاهيم و اصول پايه در تهيه وارزيابي اقتصادي طرح ها، اصول اساسي در برآورد و ارزيابي اقتصادي طرح ها، فاكتورهاي (روابط تبديلي) ارزيابي و توجيه اقتصادي پروژه ها، روشهاي كاربردي در ارزيابي اقتصادي پروژه هاي سرمايه گذاري است.

مدرس کارگاه  علی سروری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و زمان برگزاری آن روزهای 11، 12، 15 اسفند ساعت 12- 8 و 18 اسفند ساعت18-16 است.

شایان ذکر است این کارگاه به همت گروه پژوهشی اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی برگزار می­شود.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه می توانند با واریز مبلغ 1.000.000 (یک میلیون) ریال به حساب شماره 403022640 بانک تجارت به نام جهاد دانشگاهی مشهد و تکمیل فرم ثبت نام از سایت پژوهشکده گردشگری به آدرس http://itor.ir و ارسال مدارک شامل فرم ثبت نام(از لینک پایین دانلود شود) و اسکن فیش واریزی به پست الکترونیک economics@jdm.ac.ir در این کارگاه ثبت نام کنند.

 

انتهای خبر

اخبار