قابل توجه داوطلبین دکترای پژوهش محور پژوهشکده گردشگری

اشتراک گذاری

پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی بدين‌وسيله‌ از كليه‌ داوطلباني كه‌ اسامي‌ آنها به‌ عنوان‌ پذيرفته‌‌شدگان‌ نهايي‌ كد رشته‌ امتحاني‌ 1492 رشته مدیریت گردشگری این پژوهشکده اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ مي نماید در تاریخی که متعاقبا از طریق همین وب سایت اعلام خواهد شد، براي انجام مصاحبه و ثبت‌نام‌ به پژوهشکده مراجعه نمايند.

ضمناٌ لازم است داوطلبان فرم اطلاعات فردی و سوابق علمی و آموزشی خود و اسکن مدارک اعلام شده را حداکثر تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 7/3/1393 تکمیل و به آدرس itor@jdm.ac.ir ایمیل نمایند. عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصيل آنان تلقي خواهد شد.

 

مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌نام‌

1- اصل مدرك كارشناسي ارشد (فوق ليسانس).
تبصره - معرفي‌‌شدگاني كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي‌ارشد بوده و حداكثر تا تاريخ 31/6/93 فارغ‌التحصيل مي‌شوند (اصل گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنماي شركت در آزمون مذكور).
2- اصل مدرك كارشناسي (ليسانس).
تبصره 1- آندسته از معرفي شدگاني كه فارغ‌التحصيل دوره كارشناسي ناپيوسته مي‌باشند علاوه بر اصل مدرك كارشناسي ناپيوسته مي‌بايست اصل مدرك كارداني را نيز ارائه نمايند.
تبصره 2 - معرفي‌‌شدگاني كه به دلائلي قادر به ارائه اصل مدرك يا مدارك‌ مندرج در بندهاي 1 و 2 فوق نمي‌باشند، لازم است اصل گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك را به همراه داشته باشند.
4ـ اصل شناسنامه و يا كارت ملي براي تطبيق مشخصات شناسنامه‌اي معرفي شده با مشخصات اطلاعات ارسالي از سوي اين سازمان.
5ـ اصل گواهي مبني بر اينكه عضو هيات علمي رسمي قطعي و يا رسمي آزمايشي تابعه وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري بوده كه به تأييد بالاترين مقام مسئول نيز رسيده باشد، براي آن دسته از معرفي شدگاني كه از امتياز مربي در اين آزمون استفاده نموده‌اند.
6- کارنامه اولیه آزمون
7- تکمیل فرم" اطلاعات فردی و سوابق علمی و آموزشی" و ارسال آن حداکثر تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 7/3/1393 تکمیل و به آدرسitor@jdm.ac.ir (جهت دریافت فرم از پیوست انتهای خبر اقدام نمایید)
8- به همراه داشتن کلیه مستندات مربوط به فعالیت های علمی و پژوهشی داوطلب
9- - اصل فیش پرداخت شده به مبلغ "40000 تومان" به شماره حساب 0105144263003  پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی نزد بانک ملی( در فیش قید شود جهت دکترای پژوهش محور پژوهشکده گردشگری)

 

تذكرات‌ مهم :

1ـ  معدل‌ مدرك كارشناسي (ليسانس)‌ و كارشناسي‌ارشد (فوق‌ليسانس)‌ پذيرفته‌شده‌ بايد با معدل‌هايي‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شركت در آزمون اعلام‌ نموده‌، يكسان‌ باشند، بديهي است در غير اين صورت ضمن «كان‌لم‌ يكن» تلقي شدن قبولي، از ثبت‌نام آن دسته از داوطلباني كه داراي مغايرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرك تحصيلي كارشناسي و كارشناسي‌ارشد آنان كمتر از معدل اعلام شده به اين سازمان باشد)جلوگیری خواهد شد.
3 ـ از پذيرفته‌شدگانی ‌كه‌ حداكثر تا تاريخ31/6/1393 فارغ‌التحصيل‌ نشده‌اند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و قبولي آنان‌ «كان‌ لم‌ يكن» تلقي‌ مي‌گردد.
4 ـ در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي «كان‌لم‌ يكن» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.
 

 

اخبار