دبیر اجرایی همایش گردشگری: استقبال متولیان گردشگری شهر مشهد کمرنگ تر از سایر استانها بوده‌است

اشتراک گذاری

دبیر اجرایی همایش بین المللی علمی_راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران؛ چالش ها و چشم اندازها گفت: با تعاملات صورت گرفته تعدادی از فعالان بین­المللی حوزه گردشگری به همایش دعوت خواهند شد.

به گزارش ستاد رسانه­ای اولین همایش بین‌المللی گردشگری جمهوری اسلامی ایران، دکتر مژگان ثابت تیموری در دیدار روز سه شنبه 31 تیرماه با رئيس نمايندگي وزارت امور خارجه در شمال شرق كشور با اشاره دعوت از مهمانانی از کشورهای همسایه و کشورهای مقصد گردشگری نظیر اسپانیا، ایتالیا، یونان و تاجیکستان افزود: از سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) و دبیرکل یونسکو نیز دعوت شده، با شرکتهای بزرگ گردشگری در سطح ملی و بین المللی رایزنی هایی صورت گرفته و اعلام آمادگی برای همکاری در همایش نموده‌اند. همچنین میزبان میهمان ویژه­ای نیز از کشورهای عراق، آلمان و هندوستان خواهیم بود.

وی گفت: با 400 دستگاه اجرایی، سازمان میراث فرهنگی، تمامی ادارات کل میراث در استانهای سراسر کشور برای برگزاری هرچه بهتر همایش ارتباط برقرار شده این درحالیست که استقبال متولیان امر گردشگری شهر مشهد بسیار کمرنگ تر از سایر استانها بوده‌است.

وی گفت: از طریق درگاه­های اجتماعی بین­المللی و پست الکترونیک برای بیش از 25000 کاربر اطلاع رسانی شده و پنل پیامک همایش نیز 2000 کاربر جدید را مطلع خواهد نمود.

 

انتهای خبر

اخبار