دکتر ایمانی: دستاوردهای همایش­های علمی در بدنه اجرایی دولت به کار گرفته شود

اشتراک گذاری

دبیر اولین همایش بین المللی گردشگری جمهوری اسلامی ایران؛ چالش ها و راهبردها گفت: دستاوردهای همایش­های علمی باید در بدنه اجرایی دولت به کار گرفته شود.

به گزارش ستاد رسانه‏ ای اولین همایش بین‌المللی گردشگری جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو در نشست شورای علمی این همایش با ابراز امیدواری نسبت به نتایج مثبت این همایش، به ویژه ارائه سند راهبردی خواستار ارتباط نزدیکتر مدیران اجرایی و پژوهشگران و محققان عرصه گردشگری شد.

رئیس انجمن علمی گردشگری ایران با بیان اینکه تکیه بر اقتصاد نفتی نمی­ توان کرد، گفت: باید بخشی از منابع را به سمت توسعه گردشگری سوق دهیم.

وی تاکید کرد: در تمام دنیا بر صنعت گردشگری به عنوان صنعتی سودآور و زودبازه سرمایه ­گذاری شده است و فضای فعلی کشور فضای مناسبی برای رشد گردشگری است.

در ادامه نشست مدیرکل مطالعات و آموزش گردشگری کشور برتوجه به مبحث مدیریت یکپارچه گردشگری تاکید کرد.

دکتر محسن رنجبر با اشاره به مشکلات مدیریتی صنعت گردشگری خواستار توجه ویژه به این موضوع در همایش شد.

همچنین دکتر مژگان عظیمی هاشمی، دبیر علمی این همایش در این نشست گزارشی از مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش و روند ارزیابی و پذیرش مقالات ارائه کرد.

سپس اعضا به بحث، تبادل نظر و تصمیم ­گیری درباره ارائه مقالات و برگزاری میزگردها تخصصی در همایش پرداختند.

 

نشست شورای علمی اولین همایش بین المللی گردشگری جمهوری اسلامی ایران؛ چالش ها و راهبردها، با حضوری حداکثری اعضا چهارشنبه 26 شهریورماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

انتهای خبر

اخبار