ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری

اشتراک گذاری

به منظور گرامی­داشت هفته پژوهش و فناوری، هفته پژوهش با شعار «پژوهش و فناوری؛ عزم ملّی و رویکرد جهانی» که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است از تاریخ 12 آذر ماه 1394 لغایت 16 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می­گردد.

هفته پژوهش و فناوري، هفته اي است كه فرصت مناسبي براي توجه و تمركز روي ابعاد مختلف امر پژوهش وفناوري در كشور فراهم مي آورد تا كليه ذي نفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعيت موجود در كشور براي آينده، برنامه ريزي و اقدامات بهتر و مهم تري را در دستور كار خود قرار دهند. انتخاب و معرفي برگزيدگان حوزه پژوهش و فناوري و تجليل از آنها و همچنين ايجاد فرصت تعامل بين ذي نفعان اين حوزه به شيوه هاي مختلف نظير برگزاري نمايشگاه، فن بازار، همايش ملي، مصاحبه هاي مطبوعاتي و راديو تلويزيوني فضايي را در كشورايجاد و به آن دامن مي زند كه ضمن ارتقاء شأن و جايگاه پژوهش و فناوري و فعالين در اين عرصه، بسترسازي مستحكمي را براي ادامه راه تقويت و توسعه پژوهش و فناوري كه ضامن پيشرفت واقعي كشور و ايجاد ثروت،رفاه و امنيت براي مردم است در ابعاد اجتماعي و فرهنگي فراهم نمايد.

به همين منظور ستاد برگزاري هفته پژوهش و فناوري، همه ساله برنامه هاي متعددي را با همكاري سازمانها، نهادها، دانشگاهها و مؤسسات مرتبط با پژوهش و فناوري برگزار مي نمايد.

اخبار