گزارش نشست های علمی پروفسور «دومینیک کروزه» در سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی

اشتراک گذاری

پروفسور «دومینیک کروزه»، استاد تمام و مدیر گروه گردشگری پایدار در دانشگاه مونت پلیه فرانسه، برنامه های علمی مختلفی را در سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار کردند. حضور ایشان به دعوت پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی مشهد بود که هدف از آن، در درجه اول انعقاد تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه مونت پلیه فرانسه و پژوهشکده گردشگری، و در گام بعدی استفاده از دانش و تجربیات ایشان در قالب سخنرانی برای فعالین حوزه گردشگری بود.
ایشان در روز یکشنبه اول آذرماه 1394، در پژوهشکده گردشگری نشستی علمی با عنوان «راهکارهای نوین در توسعه گردشگری» برگزار کردند. این نشست با حضور پژوهشگران گروههای مختلف پژوهشکده انجام گرفت که در آن پروفسور کروزه به تصریح استراتژی ها و راهکارهای نوین در توسعه گردشگری پرداختند.


 

پروفسور کروزه، در روز دوشنبه در نشستی تخصصی که با حضور مدیران استانی، پژوهشگران و فعالین حوزه گردشگری شرکت کردند. این نشست در سازمان مرکزی جهاددانشگاهی برگزار گردید که در آن پروفسور کروزه به بیان «تجارب کشور فرانسه در زمینه توسعه گردشگری پایدار» پرداختند. همچنین در پایان این جلسه دکتر علی اکبر شمسیان به نمایندگی از سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، و آقای دومینیک کروزه به نمایندگی از دانشگاه مونت پلیه فرانسه، تفاهم نامه مشترک علمی امضا کردند.

 

 

 

ایشان همچنین در عصر روز یکشنبه، به بازدید از منطقه گردشگری شاندیز و سخنرانی در موسسه آموزش عالی شاندیز پرداختند. این نشست با عنوان «نوآوری و استانداردسازی خدمات در صنعت گردشگری» برگزار شد که مخاطب اصلی این جلسه دانشجویان موسسه شاندیز بودند. همچنین در ادامه سفر ایشان، پروفسور کروزه در روز پنج شنبه، 94/9/5، در  اصفهان، نشستی با شهردار اصفهان داشتند که پیرامون مباحث گردشگری شهر اصفهان و چالش ها و راهکارهای مختلف آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اخبار