دو فصلنامه «مطالعات اجتماعی گردشگری» به چاپ رسید

اشتراک گذاری

چهارمین شماره دوفصلنامه «مطالعات گردشگری» با تغییر عنوان به «مطالعات اجتماعی گردشگری» به چاپ رسید.

دکتر مژگان عظیمی هاشمی، معاون آموزشی پژوهشی پژوهشکده گردشگری و معاون سردبیر این نشریه درباره تغییر عنوان دوفصلنامه گفت: این دوفصلنامه با هدف ارائه پژوهش­ها در زمینه گردشگری وارد مجموعه نشریات تخصصی و دانشگاهی کشور شد که به درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از این به بعد در زمینه مشخص اجتماعی منتشر می شود.

 

این نشریه به صاحب امتیازی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی و به مدیر مسئولی دکتر سید علی اکبر شمسیان- رییس جهاددانشگاهی خراسان و رئیس پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی- همچنین سردبیری دکتر حمید ضرغام بروجنی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه است.

در این شماره 7 مقاله علمی با عناوین « تحلیل عوامل مؤثر بر بازار گردشگری فرهنگی از نگاه گردشگران »، « تأثیر کیفیت محصول مقصدهای گردشگری بر رضايت گردشگر »، « انگیزه‏ها و محدودیت‏های گردشگران در سفر به شهر شیراز » ،« چالش­ها و راهکارهای توسعۀ حوزۀ اجتماعی- امنیتی شهر مشهد »، « گردشگری فرهنگی و طبیعی در کشورهای منتخب عضو سازمان کنفرانس اسلامی (OIC)»، « تحلیل کیفی نگرش جامعة میزبان نسبت به پیامدهای گردشگری »، « تاملی بر اسکان زائران در مشهد » با نویسندگانی از دانشگاهها و پژوهشکده های مختلف کشور چاپ شده است. علاقمندان، این نشریه را می توانند از طریق فروشگاه های انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد و یا انتشارات امام تهیه نمایند.

 

انتهای خبر

اخبار