دوشنبه# #،# #09# #دی# #1398

تعامل دوجانبه بین جهاددانشگاهی و استانداری خراسان رضوی در زمینه گردشگری

اشتراک گذاری

در نشست رییس پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی و مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی بر تعامل دوجانبه بین جهاددانشگاهی و استانداری در زمینه گردشگری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس علیرضا حاتمی، رییس پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این نشست با معرفی ظرفیت‌های این پژوهشکده، از آمادگی تعامل ژوهشکده با دفتر معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری خراسان رضوی در خصوص بحث‌های مرتبط با گردشگری استان خبر داد.

به گفته وی، پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی استان خراسان رضوی از این آمادگی برخوردار است تا بازوی فکری استانداری در خصوص طرح‌های مرتبط با گردشگری باشد.

در ادامه دکتر حمیدرضا بیدخوری، معاون پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به توانمندی‌های این سازمان در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد و گفت: جهاددانشگاهی خراسان رضوی با دارا بودن ۴ دهه تجربه در بخش پزشکی و همچنین فعالیت در حوزه سلول درمانی از توانایی بالایی در خصوص ایفای نقش محوری در راه‌اندازی شبکه بازاریابی گردشگری سلامت استان دارد.

 همچنین در این نشست، دکتر احمد قربانی، مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: امیدواریی با هم افزایی از ظرفیت‌های کنونی گردشگری در استان استفاده کنیم.

وی بر افزایش تعامل معاونت هماهنگی زائرین استانداری با جهاددانشگاهی تاکید و با اشاره به نبود نظام آماری در خصوص گردشگری، عنوان کرد: یکی از الویت‌های جهاددانشگاهی خراسان رضوی می‌تواند در بحث نظام آماری گردشگری استان باشد.

اخبار