چهارشنبه# #،# #11# #دی# #1398

مراسم تکریم و معارفه رییس پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد

اشتراک گذاری

مراسم تکریم و معارفه رییس پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر سید علی اکبر شمسیان، رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این مراسم که در محل سالن شورا سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، افزود: با اعتمادی که در بین مسئولان استان توسط جهاددانشگاهی به وجود آمده است، امیواریم طرح‌های کلان استانی توسط پژوهشکده گردشگری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه اشتغال و گردشگری دو بال پژوهشکده گردشگری است، بیان کرد: ورود هر ۳ گردشگر به مشهد منجر به اشتغالزایی یک نفر و در نهایت ایجاد امنیت پایدار می‌شود.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی بر اخذ مجوز قعطی پژوهشکده گردشگری تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اخذ مجوز قطعی پژوهشکده، در بودجه ردیف مستقلی برای پژوهشکده داشته باشیم.

در ادامه دکتر حمیدرضا بیدخوری، معاون پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، گفت: بایستی نوع نگاه به حوزه علوم انسانی نگاه فناورانه باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های کلان زیادی در پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی انجام شده است، ادامه داد: این پژوهشکده توانسته است در حوزه‌های استانی مرتبط با گردشگری به عنوان یک هویت مستقل حضور داشته باشد.

وی بر تعاملات بین‌المللی حوزه پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی تاکید و خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی به جایگاه علمی کشور کمک می‌نماید.

در ادامه دکتر هادی رفیعی، رییس سابق پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی، گفت: در طی سه سال گذشته ۷۹ طرح کارفرمایی به به ارزش ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در پژوهشکده انجام شده است.

وی انجام ۳۴ طرح پژوهشی داخلی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان و به سر انجام رساندن ۱۳۱ مقاله و چاپ ۹ کتاب را از دیگر دستاوردهای پژوهشکده در طی این مدت بر شمرد.

همچنین مهندس علیرضا حاتمی رئیس جدید  پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به فعالیتهای انجام شده، و برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته ابراز امیدواری کرد پژوهشکده گردشگری بتواند گام موثری در شناسائی مسائل گردشگری و ارائه راهکارهای  متناسب بردارد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات دکتر هادی رفیعی، رییس سابق پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی تقدیر و مهندس علیرضا حاتمی به عنوان رییس پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی معارفه شد.

اخبار