پنج شنبه# #،# #26# #تیر# #1399
پانزدهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد
پانزدهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری (بهار و تابستان 1399) منتشر شد.
در این نشریه به سردبیری دکتر حمید ضرغام بروجنی و صاحب امتیازی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی 12 مقاله به شرح زیر منتشر شده است:
تأثیر جو بخشش درک شده بر عملکرد زنان فعال در صنعت گردشگری
فریبرز رحیم نیا، قاسم اسلامی، فرشاد قادری
چگونگی انعکاس برند کارفرما در آگهیهای شغلی (مورد مطالعه: صنعت گردشگری و هتلداری)
علی عابدینی، حمید زارع
تاثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز)
ابوالفضل حقوردی زاده، ناصر صنوبر، اکبر قاسمی، سعیده خانی
رابطه فرهنگ همکاری با عملکرد خلاقانه کارکنان سازمان های گردشگری و هتلداری
مجید سارانی، علیاکبر امین بیدختی، سکینه جعفری
عوامل مؤثربررفتارطبیعتگردی دانشجویان دانشگاههای تهران و علم و فرهنگ
بهرام نکوئی صدری، سمانه توسلی، احمد پوراحمد، فاطمه فهرست
اثر فعالیتهای شبکههای اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران
یزدان شیرمحمدی، زینب هاشمی باغی
عوامل کلیدی موفقیت جمع سپاری در توسعه توانمندیهای مقصد گردشگری
(مورد مطالعه: شهر یزد)
حامد فلاح تفتی، مهدیه زحمتکش سردوراهی، بهاره گورنگی
نقش فرهنگ ملی ایران در تصویرسازی مقصدهای گردشگری کشور (مورد مطالعه: استان گیلان)
محمّدرضا تقیزاده جورشری، نرگس دل افروز، سید محمود شبگو منصف، سعید باقرسلیمی
شناسایی مهمترین مسائل گردشگری شهر اصفهان
مهری شاهزیدی، سحر موحدی، نفیسه باقری
مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک
فاطمه یاوری گهر، پیام حنفی زاده، ترانه حاجی احمدی فرمهینی
نظر شهروندان نسبت به وضعیت فست فود و عوامل مؤثر بر توسعه آن (مورد مطالعه: شهروندان اصفهان)
عطیه علی اکبری، مسعود تقوایی
تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری(مورد مطالعه: شهر مشهد)
اصغر طهماسبی، مهری زوارنیا
علاقمندان می توانند از سایت دوفصلنامه به آدرس journalitor.ir متن کامل مقالات را دریافت نمایند.
شایان ذکر است دوفصلنامه " مطالعات اجتماعی گردشگری " در سامانه های ISC و SID نمایه می شود.
اخبار
- دکتر رفیعی از شکوفایی تا افول برند در مقاصد گردشگری گفت
- عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد:
- مشاور عالی وزیر:
- عضو شورای راهبردی میراث فرهنگی و گردشگری:
- عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی پاسخ داد چگونه گردشگری میتواند در محیطی ناپایدار به تحول پایدار دست یابد؟
- دبیر هفتمین سمینار گردشگری نوروزی پژوهشکده گردشگری بر ضرورت شفافیت روششناسی در تولید دادههای آماری گردشگری تاکید کرد
- برگزاری سمینار خراسان تمدنی، مقاصد گردشگری و تحول پایدار
- توسعه تعاملات گردشگری جهاددانشگاهی واحد هرمزگان و پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی
- دکتر براتی: مبنای پیشبینیها در صنعت گردشگری مدل سازی رفتار گردشگر است
- دکتر علی رهنما: میزان ماندگاری در مشهد از به بیش از 5 روز در ۱۴۰۴ افزایش داشته است
- معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل جادهای: سالانه ۲۰ هزار کشته در تصادفات داریم
- رئیس گروه آمارهای اجتماعی و فرهنگی مرکز آمار ایران: تولید و انتشار آمار گردشگری از نیازهای مهم بخش فرهنگی کشور است
