پنج شنبه# #،# #09# #دی# #1400

حضور پژوهشکده گردشگری در نمایشگاه "توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ "

اشتراک گذاری

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ که باهدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاددانش‌بنیان در برگزاری است.

به گزارش پژوهشکده گردشگری، رئیس پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی از حضور موثراین پژوهشکده با ارائه طرح ها و پژوهش های انجام شده در قالب موشن گرافی و اینفو گرافی و محصول سوغات رهیاد در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی خبر داد.

مهندس علیرضا حاتمی برگزاری نمایشگاه در راستای آشنایی مدیران حوزه‌های مختلف اجرایی در دولت با پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی به‌عنوان یک بازوی پژوهشی و مطالعاتی که می‌تواند با دریافت مأموریت‌ در حل معضلات و مسائل گردشگری کشور نقش‌آفرینی مناسبی ایفا کند؛ را مثبت ارزیابی کرد.

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ باهدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاددانش‌بنیان، 5 تا 9 دی‌ماه به صورت تخصصی برای مدیران و متخصصان در تهران، مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو در حال برگزاری است.

این نمایشگاه باهدف روایت دستاوردها و توانمندی‌های نوآورانه جهاددانشگاهی با باور توان ملی و تکیه‌بر مدیریت جهادی به‌منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی‌ها و دستاوردهای این نهاد و توسعه همکاری‌های مشترک با سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی مرتبط برگزار می‌شود.


اخبار