شنبه# #،# #24# #تیر# #1402
شناسایی مکان های دارای ارزش معنایی و هویتی در شهر مشهددر راستای ارتقای محیط گردشگری و زیارتی شهر
#اینفوگرافی_طرح
عنوان طرح: شناسایی مکان های دارای ارزش معنایی و هویتی در شهر مشهد در راستای ارتقای محیط گردشگری و زیارتی شهر
علمی طرح: معصومه توانگر، عضو هیات علمی گروه مدیریت و برنامه ریزی گردشگری پژوهشکده گردشگری
کارفرما: دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی
سال:1396
اخبار
- بیست و هشتمین شماره فصلنامه علمی "مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد
- امضای تفاهم نامه تحقیق توسعه بین پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی و شرکت همتا بامداد زیبنده
- /چالشها و فرصتهای بازار سوغات مشهد/
- راه اندازی کانال آپارت پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی
- دکتر رفیعی بر ضرورت برنامهریزی جامع برای ارتقای برند زعفران و توسعه بازارهای بینالمللی تاکید کرد
- گزارش تصویری بازدید دکتر میثم ظهوریان، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از فعالیتهای پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی
- پژوهشگران پژوهشکده گردشگری در میزگرد ایسنا
- /چشماندازها و آسیبشناسی صنعت گردشگری از دیدگاه پژوهشگران جهاددانشگاهی/
- سرپرست پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی:
- /چشماندازها و آسیبشناسی صنعت گردشگری از دیدگاه پژوهشگران جهاددانشگاهی/
- /چشماندازها و آسیبشناسی صنعت گردشگری از دیدگاه پژوهشگران جهاددانشگاهی/
- پژوهشگر پژوهشکده گردشگری؛