يک شنبه# #،# #01# #مهر# #1403

بهره‌مندی بیش از ۳ هزار نفر میهمان از خدمات مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی جهاددانشگاهی مشهد در 6 ماه 1403

اشتراک گذاری

مدیر مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: در ۶ ماهه ابتدای امسال این مرکز میزبان ۳ هزار و ۲۳۰ نفر از جهادگران و خانواده‌های آنان بود.

به گزارش پژوهشکده گردشگری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهدی جهانی‌شرق با اشاره به فعالیت‌ مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: این مجتمع در سال 1383 با زیربنای بیش از 2300 متر مربع و مجموع 32 واحد با ظرفیت پذیرش 112 نفر احداث گردید.

وی ادامه داد: این مجتمع در سال 1386 به بهره‌برداری رسید و حدود 17 سال است که میزبان شمار بسیاری از مهمانان از جمله مسوولین کشوری، دانشگاهیان و جهادگران بوده است.

مدیر مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه این بنا با هدف سودآوری ساخته نشده بلکه تنها با نیت ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به جهادگران تاسیس شده است، افزود: مهمانسرای جهادانشگاهی در برگزاری بسیاری از نشست‌های علمی، جشنواره‌ها، کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های علمی و فرهنگی نقش بسزایی ایفا کرده است.

جهانی‌شرق با تاکید بر اینکه این مجتمع  اولین و بزرگترین مهمانسرای جهاددانشگاهی در کشور است، افزود: در این مرکز برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به مهمانان سعی شده است در تجهیز واحدها از بهترین امکانات هتلینگ به لحاظ فنی و کیفی استفاده گردد.

وی ضمن ارائه آماری از تعداد میهمانان این مرکز در سال گذشته بیان کرد: در سال 1402 از فروردین تا پایان اسفند ماه 5 هزار و 354 نفر از جهادگران و خانواده‌های آنان از خدمات این مجتمع بهره‌مند شدند.

جهانی‌شرق همچنین درخصوص آمار مهمانان مجتمع فرهنگی رفاهی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در 6 ماهه ابتدایی سال 1403، بیان کرد: از فروردین تا شهریور ماه امسال میزبان 3 هزار و 230 نفر با تعداد 862 خانوار بودیم.

وی با اشاره به بازسازی طبقه اول این مرکز، خاطرنشان کرد: با توجه به موافقت مسوولین دفتر مرکزی و جهاددانشگاهی خراسان رضوی با تامین بودجه لازم، از 15 مهرماه امسال نسبت به بازسازی طبقه اول آن اقدام خواهد شد و این پروژه تا اوایل اسفند ماه به پایان خواهد رسید تا در نوروز 1404 خدماتی با کیفیت بیشتر به مهمانان ارائه دهیم.

اخبار